掃呢頁CODE去手機

2018年3月27日 星期二

洪杰孖女友遊百年歷史鬼屋遇靈異事 __,

去得鬼屋多遲早會遇到。歌手洪杰早前與女友Jennie到美國探親和旅遊,參觀了不少國際公司的總部,又去了漁人碼頭及金門大橋等地:「成日喺明信片見到金門大 ...


去得鬼屋多遲早會遇到。


歌手洪杰早前與女友Jennie到美國探親和旅遊,參觀了不少國際公司的總部,又去了漁人碼頭及金門大橋等地:「成日喺明信片見到金門大橋,但親身見到嗰種宏偉的確係有唔同嘅感受。我哋喺橋上面行,望落下面幾大浪都有啲心驚驚,可能睇得關於海嘯嘅災難片太多!」說到去了有百年歷史的鬼屋Winchester Mystery House,洪杰指女友曾有奇怪經歷:「佢以前住附近,唔知點解佢次次去用信用卡買飛入場都過唔到數,但喺對面商場用信用卡食嘢、買嘢又完全正常。不過今次就冇問題,因為我哋畀現金!」

二人先參觀鬼屋上層的房間,聽導遊介紹發生過的命案,然後就到陰森恐怖的地下室,洪杰謂:「我好鍾意睇古靈精怪嘅鬼片,有套電影以呢間鬼屋為題材,我好有興趣睇,亦都好想睇呢間鬼屋。」他坦言很喜歡這個旅程,但女朋友卻非常害怕:「又要驚又要睇!我哋係日光日白去,就算係地下室都開晒燈,唔算太黑,但佢都係好驚咁喺我後面拉住我衫尾。」提到未去過香港的高街鬼屋,他表示希望有機會挑戰一下,並且多點遊覽本地其他景點。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!