掃呢頁CODE去手機

2018年3月27日 星期二

【《蘋果》專訪】帶媽咪見孖生哥哥 黃秋生:稍後過澳洲見親友 __,秋生,蘋果,黃秋生,

黃秋生早前網上貼出英籍生父照尋根,一呼百應,網民紛紛幫忙,當秋生半個月前仍喺英國拍戲,已接到消息,秋生今日回覆《蘋果》話:「我貼咗爸爸相時,大約半個月 ...


黃秋生早前網上貼出英籍生父照尋根,一呼百應,網民紛紛幫忙,當秋生半個月前仍喺英國拍戲,已接到消息,秋生今日回覆《蘋果》話:「我貼咗爸爸相時,大約半個月喺英國有啲人專幫人搵family tree就搵我,話起晒資料,仲搵埋聯絡電話出嚟,我上機由英回港仲畀咗我。我個姪(大孖David)個仔聯絡我,佢話我兩個孖生哥哥上船玩,已將消息相告。兩位哥哥事後猛咁邀請我去澳洲見面,我仲十五、十六。」

大約兩周前,同父異母孖生哥哥、74歲嘅David同John決定坐機來港同秋生相認,秋生盡地主之誼帶佢哋去玩,三兄弟初見面並唔陌生,秋生坦言:「去接機時我都緊張,但見到有熟悉感覺。」問到秋生可有帶媽咪跟孖生哥哥會面?秋生話:「我媽咪平時係都唔郁得,但一見兩哥哥好大反應,佢想起身,結果媽咪見完哥哥仲高血壓,入埋院,但o依家冇事啦。」

秋生「尋」根成功,佢話自己有所改變:「我醒咗,一路以嚟包袱掉低咗,兩位哥哥講咗好多爸爸故事畀我知,令我變得孭起另一啲嘢,我變咗個新人咁,成個人好開心,冇晒以前嘅抑鬱,完全變另一個人。」

秋生跟兩兄團聚時,佢話哥哥有送佢一本相簿,佢有送上主演電影DVD,秋生話:「其中有哥哥話YouTube睇晒我作品,大孖David仲鍾意玩音樂,佢打鼓。」兩位哥哥已退休,佢哋見番秋生,竟然提佢要去拎番本英國護照:「哥哥仲同我問晒英國領事館,我知手續唔容易,佢哋話會幫手。」短短幾分鐘電話訪問,不難感受到秋生快樂感覺,開朗笑聲,佢仲話稍後有空,會過澳洲見其他親友。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!