掃呢頁CODE去手機

2018年3月27日 星期二

【傳懷第三胎】癲癇復發暈倒 大S坐救護車送院 __,大S,徐熙媛,

41歲嘅大S同老公汪小菲育有一女一子(微博圖片)【新增內容】41歲嘅徐熙媛(大S)同老公汪小菲育有一女一子,2年前生囝囝嘅時候,傳出佢因為過量麻醉藥來 ...


41歲嘅大S同老公汪小菲育有一女一子(微博圖片)

【新增內容】

41歲嘅徐熙媛(大S)同老公汪小菲育有一女一子,2年前生囝囝嘅時候,傳出佢因為過量麻醉藥來降低生產疼痛,導致癲癇發作,入咗加謢病房,又試過因為生完囝囝之後賀爾蒙失調,心臟唔舒服,所以用咗好多時間去調理身體。到咗今日傍晚,大S傳出暈低,仲有救護車嚟到送佢入院,o依家就喺臺北榮民總醫院接受治療,有傳係因為癲癇復發所以發生今次事件。

而台灣《蘋果》問過大S媽媽,佢哀傷證實話:「沒事了,熙媛是因感冒引起癲癇復發。」之後都唔願多講就收咗線,大S今晚將住院檢查,直到康復再出院。

另外,有台灣傳媒傳大S今次暈低,係因為懷有第三胎,報道指大S嘅孕吐嚴重,原定聽日有工作在身,但因為身體有事而需要請假,仲話晏就嘅時間大S上吐下瀉,企都企唔穩。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!