掃呢頁CODE去手機

2018年3月27日 星期二

香港之星:【傑運】吳安儀膺星中之星 李慧詩低胸搶鏡 __,李慧詩,

ClubSIM送你任用data睇盡體壇直播?免費登記啦:https://goo.gl/ksEL5S 2017年度香港傑出運動員選舉周二晚(27日)在香 ...




Club SIM送你任用data睇盡體壇直播?

免費登記啦:https://goo.gl/ksEL5S 

2017年度香港傑出運動員選舉周二晚(27日)在香港會議展覽中心舉行,2018年年初榮升「世界桌球一姐」的吳安儀榮獲今年的星中之星,實至名歸!令人矚目的除了是八傑獲獎者外,今年新增的紅地毯環節更成為最吸睛時刻,各運動員都悉心打扮,李慧詩低胸晚裝搶晒鏡,楊文蔚透視裝亦醒神,令今年傑運更加添色彩!

最先獲獎的是四眼CUE后吳安儀,以下是安儀的得獎感受。

「17年每一個月都出去比賽,每次出去都好掛住香港,想同爸爸食蒸魚,飲凍奶茶 會少甜。團隊陪我行咗好多唔同難關,教練、桌球總會、奧委會、爸爸媽咪、所有獎項都屬於我嘅團隊,街上會有人同我影相,鼓勵我,好多謝佢哋對我同桌球嘅認同。」

第二個得獎運動員係乒球一哥黃鎮廷,以下是他得獎感受。

「連續第二次獲得香港獲八傑,首先多謝爸媽,因為上年第一次拎太緊張,唔記得咗講多謝,上年有傷兵陷入低潮,但我無放棄,仲有唐鵬鼓勵我,令我下半年比賽成績愈黎愈好,多謝所有支持我嘅人。」

第三個得獎運動員係李慧詩,以下是她得獎感受。

「好高興見到大家,企咗喺呢個台10年都會漏多謝人,比掌聲教練,多謝佢陪我去2020,想講吓高潮同低谷。一個傑岀運動員唔係淨拎一個大獎,好可能會喺高潮,即拿2012奧運獎牌是高潮,但我就迷失咗,每次喺最低谷冇人幫你,先可以搵到自己嘅人生想要嘅野。」

「想同孟昭娟講,09年拿第一個全國錦標賽嘅牌,我知道我可以贏到中國隊,贏到世界賽,雖然她沒有拿到最有體育精神獎,但她在我心中已經當選,雖然她跟我說她要退役了。但你要面對什麼都不會孤單,希望妳之後會有一個精彩的人生。」

第四位得獎運動員是游泳何詩蓓,因身在外地未能出席。

第五位得獎運動員是劍擊張家朗,以下是他的得獎感受。

「多謝屋企人,講咗好多運動上人生道理,多謝教練對我嘅訓練,多謝總會比好多資源我哋,嚟緊2018亞運年,希望所有運動員都可以有好表現。」

第六位得獎運動員是香港智障人士體育協會的吳玫薈,因病未能岀席。

第七位得獎運動員是輪椅劍擊的余翠怡,以下是她的得獎感受。

「多謝大會同贊助商,總會、隊友、教練同體院,其實傑岀運動員呢個台好難上, 有幾年我有提名但冇上過呢個台,但顯示香港運動員有愈嚟愈好嘅成績,除咗我之外,只有李慧詩同我一樣係3字頭,今年好多都係90後,我哋香港體驗有傳承效應。」

第八位得獎運動員是武術何健欣。

香港傑出運動員選舉各項得獎名單:

星中之星:吳安儀(桌球)

香港傑出運動員(8位)

黃鎮廷(乒乓球)

張家朗(劍擊)

余翠怡(傷殘人士,輪椅劍擊)

何詩蓓(游泳)

吳安儀(桌球)

李慧詩(單車)

何健欣(武術)

吳致薈(智障人士運動)

The Club 帶你捉緊體壇熱話、潮流Jetso!我要捉緊:

https://goo.gl/23UTft 

Follow東網體育IG一齊撐本地運動員!

http://bit.ly/2EYxoRh 

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!