網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月7日 星期三

甄子丹再強亦不敵老婆浪漫:我啱啱承受到 __,子丹,甄子丹,

甄子丹爆老婆汪詩詩好浪漫,不過他的應對方法是每逢節日都會送花冧老婆。「宇宙最強」甄子丹連續第六年以「打吡大使」身份出席2018《寶馬香港大吡大賽》獲選 ...


甄子丹爆老婆汪詩詩好浪漫,不過他的應對方法是每逢節日都會送花冧老婆。


「宇宙最強」甄子丹連續第六年以「打吡大使」身份出席2018《寶馬香港大吡大賽》獲選參賽馬匹名單公布會,大會安排了幾位幸運粉絲拍打短片向甄子丹提發。問希望在賽馬會擔任甚麼職位?他說:「我覺得騎師同拍戲感受一樣,要用長時間籌劃,當良駒衝刺時就好似電影上映嗰刻咁,呢一刻真係好緊張,好想知成績。(如果做騎師最想訓練邊部分?)好似打功夫咁要腰馬合一,要有好好嘅身段,同埋股肌位置。」最後由老婆汪詩詩問他如果贏了打吡大賽會有甚麼感受和表情?他舉起獎杯說:「我Keep住個杯畀自己,其他獎品會畀晒佢,佢係我CEO(意指太太汪詩詩)。」

面對工作與家庭全力以赴

在受訪期間,談及舉起獎杯的樣子就好似人生勝利組,他直言會好開心,贏獎杯等對自己的鼓勵,要付出才獲得成績,那個時刻是無限喜悅和安慰:「贏咗當然開心,但攞冠軍唔係最重要,而係自己珍惜同享受過程,同人生一樣。(自己都好想拎呢個冠軍?)作為大使我負責為參賽者打氣,自己追求係過程,無論拍電影、處理家庭都係全力以赴,當然希望跑出,但拎第一唔係最重要。」

問老婆為何會在拍片叫他做表情?甄子丹表示事前並不知道她會拍片,感到驚喜:「可能我喺佢面前永遠都係Yes Man,唔知我唔喺身邊時係會點,但無論喺面前同背後都係Yes。(係咪好錫自己良駒?)當然要錫,係自己選擇嘅動物,但都花唔到好多時間去照顧。(有打算抽多隻良駒參與賽事?)都會考慮,但暫時未諗做呢樣嘢,始終自己忙,要再設定一個目標要放好多時間。」

任何節日都會送花冧老婆

問白色情人節會否安排特別節目?甄子丹表示日日都係情人節:「我哋聚少離多,會盡量珍惜一齊嘅時刻,太太成日話我個心放喺電影度,有時我都會覺得做老公或者父親未夠好,好多時佢會快過我諗驚喜出嚟,呢方面要再努力。」

談及上月情人節,他有準備一束花送給老婆,並表示基本上所有節日都會送花,笑言花店很多謝他:「我花好多錢去買花,一年都有十幾次,有生日、中西情人節、聖誕節、母親節、結婚紀念日、婦女節、訂婚嗰日等等,仲有做錯嘢補鑊都要。(呢個次數多唔多?)已經愈嚟愈少。(會投訴你唔夠浪漫?)我覺得一個好愛你嘅女士係會成日投訴,因為佢係好沉醉浪漫嗰個階段,如果老夫老妻個階段就冇咗激情,佢投訴,咁代表佢仲好愛你。(想佢投訴你多啲?)唔好喇,夠喇!依家我啱啱承受到。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!