網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月7日 星期三

重拾球桿!何雁詩笑鄭俊弘得個樣 __,鄭俊弘,何雁詩,

何雁詩就真係有姿勢有實際喇!歌手何雁詩(Stephanie)今日到粉嶺以球手身份出席女子高爾夫球公開賽新聞發布會,與另一名職業球手陳芷澄即席進行推桿賽 ...


何雁詩就真係有姿勢有實際喇!


歌手何雁詩(Stephanie)今日到粉嶺以球手身份出席女子高爾夫球公開賽新聞發布會,與另一名職業球手陳芷澄即席進行推桿賽熱身,由Stephanie以43秒三球進洞勝出。

接受訪問時,Stephanie表示今次是用業餘身分參加職業比賽:「1月嘅時候參加咗個業餘賽攞咗冠軍,所以就有資格參加呢個比賽。自己隔咗7年幾先再打番比賽。(隔咗咁耐打番有冇陌生?)又冇喎,反而覺得好warm,好似係一位好耐冇見嘅朋友咁。」

打波重拾自信

問到重拾球桿的原因,Stephanie帶點感性地道:「因為上年好似經歷咗好多嘢咁,自己覺得好大壓力,到年頭打番高爾夫球嘅時候先畀番我好大嘅信心。(紓發咗情緒?)都係㗎,我覺得我個人都算係好勝嘅,喺娛樂圈好多嘢都唔係自己控制到,要不停去set好多目標令自己進步,但打波嘅世界就真係全部睇成績,你有幾努力同埋心理嘅狀況能夠調節得幾好,成績就愈好,我覺得係體育同娛樂圈嘅不同之處。(覺得自己娛樂圈成績唔好?)咁又唔係,我啲成績都ok呀!只係覺得好多嘢都唔係自己控制之內啫,係好講運氣同時勢,打波就係睇風勢,至少睇得到同feel到,娛樂圈就未必下下都估計到。」

搵嬲友拉袋

Stephanie說今次的比賽是開放給公眾觀賽,希望有多些fans來撐場。講到即將到美國及加拿大巡唱的男朋友Fred(鄭俊弘),她笑說:「我有問過佢可唔可以幫我拉袋。(佢識打?)佢識嘅,佢嘅姿勢好有型,但就冇咩實際。都要睇佢嘅時間夾唔夾到,隨緣啦。(唔會幫你執波仔?)唔會喇,我諗我要搵個專業啲。(佢有陪你練波?)佢開頭都有嘅,但係我太勤力,同埋佢之後都開始忙,佢要狂練結他,我都陪唔到佢,所以大家各自有各自世界喇,哈哈。」

講到備戰情況,Stephanie指接下來兩個月都會勤力練波:「一定要日日練,如果大家見到我曬燶咗唔好咁出奇!(有信心贏?)真係難啲,贏自己已經夠。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!