網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月7日 星期三

為舌戰馬嘉均做準備 許芯悅做Gym練靚臀 __,許芯悅,馬嘉均,

馬嘉均同許芯悅嚟緊就會一齊演舞台劇!歌手馬嘉均(Mason)及許芯悅(Katie)將於4月27至29日演出舞台劇,Mason指角色與女生一夜情後,發現 ...


馬嘉均同許芯悅嚟緊就會一齊演舞台劇!


歌手馬嘉均(Mason)及許芯悅(Katie)將於4月27至29日演出舞台劇,Mason指角色與女生一夜情後,發現手機出現了一個價值699美金的遊戲:「本來唔想玩,後來發覺賺到錢就沉迷咗。呢個遊戲好醜惡,將所有人性都揭露出嚟。」他形容劇本陰暗而刺激,而Katie就飾演善良的女生,笑言純到冇人信:「遊戲入面有60萬獎金,我畀晒Mason,叫佢捐去慈善機構。」Mason自言角色邪惡,會用欺騙手法賺錢或令工作順利,覺得世上所有人都信不過,直至認識Katie就被對方吸引:「劇入面我同黃榕一夜情,兩個女仔性格好唔同,黃榕係性感、誘惑,我周旋喺呢兩個女仔之間。(好有艷福?)係呀,非常之期待!好多人都想做呢個角色,我啲朋友都好羨慕我。」

Mason指角色與自己有共通點,自認貪玩和會說謊:「有時講大話可能會輕鬆好多,做戲就係將自己嘅陰暗面拎出嚟。」他笑言拍拖時會說善意的謊言,自爆前女友曾要求他說謊:「佢鍾意聽,如果可以令人開心,其實係需要。」Katie則認為現實的自己不像角色般誇張地純真,Mason即笑她有時很天真,很易被欺騙。

說到將於台上獻舞台初吻給Katie,Mason直言緊張,Katie卻指他在戲劇班的考試錫過女同學。Mason解釋兩人本來是戲劇班的同學,已學演戲一年多,試過在不同學校進行舞台劇巡迴表演:「我哋當時係男、女主角,希望今次都可以學以致用。我好興奮,有時學校學嘅嘢用唔番,今次就非常實用。」他認為拍情慾戲的問題不大,但在舞台有幾百名現場觀眾就難免緊張:「當時我同Katie唔同班,未有機會錫佢,喺呢個戲第一次錫佢,到時記得影低佢。(好期待?)個角色一定好期待,我代入咗就知。」雖然他未知正式演出時是否要除衫,不過都想練大隻一點,Katie亦笑言一定要做Gym練好身形:「練Pat Pat同腰,可能會騷出嚟,但冇咁誇張嘅!」

許芯悅化妝:King@KingsMakeUp

許芯悅髮型:Bowie@Fifth Salon

馬嘉均髮型:Ming@Corner

馬嘉均服裝:Dusty

場地:White Button Cafe


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!