掃呢頁CODE去手機

2018年4月26日 星期四

成本1.3億 《無聲絕境》收近16億火速添食 __,

《無聲絕境》火速添食!荷里活男星約翰卡辛斯基(JohnKrasinski)自導自演與老婆EmilyBlunt夫妻檔合作的話題作《無聲絕境》(AQuie ...


《無聲絕境》火速添食!


荷里活男星約翰卡辛斯基(John Krasinski)自導自演與老婆Emily Blunt夫妻檔合作的話題作《無聲絕境》(A Quiet Place)近期熱映,小本出品叫好叫座,近日派拉蒙電影公司火速添食拍續集,CEO Jim Gianopulos於動漫節上表示對電影成果意想不到,早幾年聽到有個咁嘅劇本的話,仲可能心急去派拉蒙救亡:「如果你5年前同我講,一部幾乎完全無聲,而且由《The Office》搞笑友Jim(John於《The》的角色名)主演嘅電影會大收特收,我諗我會話:『我應該去派拉蒙打工!』。」原來連CEO都一度跌眼鏡,不過成本僅1.3億港元的電影現時已於全球暫時大收約16億港元,認真巴閉!Jim未有講到續集上映日期,以及John夫婦會否繼續參演與執導。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!