掃呢頁CODE去手機

2018年4月4日 星期三

兩女嘈交失晒控!6號做和事老慘被冷落 __,

6號好少會控制唔到場面!藝人陸浩明(6號)向來出名轉數快、口才好,仲好識得執生添,絕對係一個好出色嘅主持。!不過,原來6號都會有束手無策嘅時候,仲要係 ...


6號好少會控制唔到場面!


藝人陸浩明(6號)向來出名轉數快、口才好,仲好識得執生添,絕對係一個好出色嘅主持。!不過,原來6號都會有束手無策嘅時候,仲要係唔識畀反應,究竟係邊個咁勁可以令到6號完全唔識點應對?相信大家都估唔到…答案係兩位童星妹妹黃語芊同黃芷晴!

無綫TVB Facebook專頁上載咗一段6號同兩位妹妹語芊、芷晴一齊演三隻小豬嘅搞笑版片,片中見到語芊同芷晴戴上豬仔裝飾扮演小豬,而6號亦係其中一隻豬仔。點知語芊一講故事,就話大豬仔用咗石頭起屋,之後6號就提佢應該係稻草先啱,不過語芊就堅持話係石頭。講咗一輪,6號先搞掂語芊,再話係稻草。之後6號再幫手鋪稻草,點知又畀語芊話整得唔靚,仲大呼:「唔係呀!」

然後講到砌樹屋,6號諗住幫幫語芊,但佢繼續大呼:「唔係呀!」令6號哭笑不得!最後到砌石屋時,場面仲混亂!因為語芊同芷晴有啲紛爭,而6號就想喺旁邊調停,但兩位小朋友就完全唔理6號,十分搞笑!搞咗一輪,6號唔單止要扮大灰狼,又要做小豬,真係睇見都覺攰!難怪6號亦話:「同小朋友相處永遠充滿驚喜同意料唔到。」網民睇完都話見到6號被冷落嘅反應好好笑,仲話6號依家要學定點同小朋友玩,為第時生B做好準備,皆因湊小朋友絕對係一門好深嘅學問!

網民有話兒:

HIXXVXCXX:6號轉數快,口才好。

DICCXM KIXX:兩位小朋友好可愛呀!

VIXX GIXX:語芊講咗好多次:「唔係呀!」

WIVCX MMX:6號依家要學定點同小朋友,為第時生B做好準備。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!