掃呢頁CODE去手機

2018年4月4日 星期三

【潮媽變「天鵝」】復出做歌手No way 何嘉莉狂「鵝」阿仔 __,何嘉莉,

早排何嘉莉亮相大台,仲唱返當年嘅首本名曲《兩種人》,即刻勾起晒班八十後嘅童年回憶,仲個個讚佢唱功好過以前,唔做歌手真係可惜!雖然好多網友掛住佢,不過已 ...




早排何嘉莉亮相大台,仲唱返當年嘅首本名曲《兩種人》,即刻勾起晒班八十後嘅童年回憶,仲個個讚佢唱功好過以前,唔做歌手真係可惜!雖然好多網友掛住佢,不過已經做咗人阿媽嘅Lilian ,始終都係屋企行先,講到明做返歌手就no way ,仲話自己呢啲年紀都做唔成歌手喇!

15 年同機師男友結咗婚,原本已經有個囝囝Jean 嘅Lilian ,上年再追多個B女,啱啱湊個「好」字。 B女 Zoe 而家7 個月大,眼大大、白雪雪,似足媽咪咁靚。不過Lilian 都冇大細超,一樣咁錫哥哥,所以Jean 一啲都冇呻醋,仲幫手湊妹妹,好有哥哥風範架!

歌手做唔成,最近Lilian 簽返娘家英皇做KOL ,可一邊湊B,一邊開工,做事業型媽咪。早排《壹仔》就撞到呢位潮媽咪湊住阿仔行公園。見佢一路行,一路係咁「鵝」,不過阿仔都好乖,完全冇駁咀!兩母子拖住手,一齊由公園散步返屋企,個畫面不知幾咁溫馨!



鍾意就快D Share啦!