掃呢頁CODE去手機

2018年4月4日 星期三

苟芸慧弗晒去取經 __,苟芸慧,

苟芸慧昨晚出席林子善的婚宴,即將為人妻的她瘦了又靚了被大讚,她開心說:「今次嚟係送人情同祝福。Thankyou,有人讚瘦已經好開心,都會同子善請教吓搞 ...


苟芸慧昨晚出席林子善的婚宴,即將為人妻的她瘦了又靚了被大讚,她開心說:「今次嚟係送人情同祝福。Thank you,有人讚瘦已經好開心,都會同子善請教吓搞婚禮嘅事。」她透露可能早前到泰國拍廣告,所以曬黑及瘦了,又直言這是繼華姐後再着泳衣:「唔係結婚前最後一擊,其實婚後都可以性感。」



■楊怡和羅仲謙拍拖到賀。
■杏兒的老公避鏡頭,匆匆入場沒有合照。

昨晚有不少圈中人到賀,楊盼盼最早到場,不過她放下禮金後便離開,稍後一班無綫同事陸續到場包括曾志偉、黃心穎、胡楓、唐文龍、黃日華和胡杏兒等,黃心穎被追問馬國明是否千杯不醉時,她表示都見過對方飲醉:「醉咗佢笑得好開心、好多嘢講。」

採訪:黃曉妍

攝影:葉君海




鍾意就快D Share啦!