掃呢頁CODE去手機

2018年4月24日 星期二

婚前最後一擊破兩億 阿嬌生B冇壓力 __,阿嬌,鍾欣潼,

阿嬌主演的愛情小品網劇《動物系戀人啊》點擊率已突破兩億_由即將成為人妻的鍾欣潼(阿嬌)主演的愛情小品網劇《動物系戀人啊》,自開播至今點擊率已突破兩億! ...


阿嬌主演的愛情小品網劇《動物系戀人啊》點擊率已突破兩億_


由即將成為人妻的鍾欣潼(阿嬌)主演的愛情小品網劇《動物系戀人啊》,自開播至今點擊率已突破兩億!對於點擊率高企,阿嬌說「好開心呀!好耐都冇拍過一啲愛情小品題材嘅劇集,所以拍嘅時候都好開心。而且可能題材比較貼地,大眾會比較有共鳴,劇情同演譯方法都係有笑有淚。」

除點擊率勁,阿嬌在劇中的演出令網民眼前一亮。阿嬌飾演的「楚之河」同賀軍翔飾演的「大樹」已經離婚,但因為「楚之河」父母想抱孫,扮生病誘二人返家,逼他們生BB,由於二人不想父母傷心,只好繼續假扮夫婦。

面對父母各式各樣催生方法,阿嬌將內心抗拒演繹得淋漓盡致,如被親戚好友圍住催生,阿嬌雖然全程禮貌微笑,但佢將內心生無可戀嘅感覺表露無遺;嬲時嘟嘴、憂慮時會皺眉、緊張時又會握拳等,一系列嘅小表情都十分到位,將劇中飾演「松鼠系」女友性格特質完美詮釋出嚟,難怪網民勁讚!

劇中,阿嬌生B有壓力,現實中,阿嬌就話睇緣分:「我好鍾意小朋友,會生嘅,睇緣分,順其自然。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!