掃呢頁CODE去手機

2018年4月24日 星期二

Matt撐英女王Claire加人工:大家應該平等 __,

Matt力撐好友Claire應獲公平對待!以英國王室為主題的Netflix人氣劇《王冠》(TheCrown)早前被爆飾演「英女王」的金球視后Clair ...


Matt力撐好友Claire應獲公平對待!


以英國王室為主題的Netflix人氣劇《王冠》(The Crown)早前被爆飾演「英女王」的金球視后Claire Foy比飾演「菲臘親王」的Matt Smith薪酬低,監製當時回應指男方名氣比較大所以有此安排。

事件備受爭議,Matt近日出席活動時親自回應,表示與Claire為老友,力撐對方應該獲得更公平的待遇:「我完全支持佢,好高興件事已經解決咗,佢哋作出咗補償,呢個係應該嘅!」他更表示希望各行各業都要進步。暫時未知Matt所指「補償」,是Netflix還是另一製作方Sony的行動,雙方與Claire都未有回應。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!