掃呢頁CODE去手機

2018年4月24日 星期二

為大圍謀福利 張家輝劉青雲搭楊受成膊頭 __,家輝,青雲,劉青雲,楊受成,張家輝,

英皇電影老闆楊受成來探班,張家輝和劉青雲搭膊頭「萬歲」,咁大家就有口福喇!導演麥兆輝、莊文強再次合作炮製英皇電影《廉政風雲》系列,三部曲分別為《煙幕》 ...


英皇電影老闆楊受成來探班,張家輝和劉青雲搭膊頭「萬歲」,咁大家就有口福喇!


導演麥兆輝、莊文強再次合作炮製英皇電影《廉政風雲》系列,三部曲分別為《煙幕》、《黑幕》及《內幕》,頭炮《煙幕》由影帝影后級劉青雲、張家輝、林嘉欣主演,陣容還包括方中信、陳家樂、湯怡及特別客串演出的袁詠儀等,而英皇集團老闆楊受成更特別親臨拍攝現場探班打氣,與楊受成非常老友的張家輝更立即挺身而出為劇組謀福利,楊生亦即時拿出現金,家輝成功爭取五位數字的「萬歲」金額,帶挈整個團隊有口福。

青雲與家輝繼《掃毒》後再次合作,兩人首天開工便埋身「打」起來。家輝笑謂:「好榮幸,我哋一埋位就要打,不過係打桌球!」原來兩人是趁拍攝空檔在桌球室「開波」。

青雲與家輝在該片其中一場就是在桌球室對話,結果不用埋位時,兩位因技癢而「大打出手」,青雲說:「我本身都有打開㗎。」

搜集資料演活角色

二人戲裏戲外都要較量,因為青雲及家輝這次會周旋在林嘉欣之間,家輝指在戲中嘉欣是青雲太太:「嘉欣曾經演過我童年時期嘅媽媽,呢次佢只係追捕我,所以我哋係追捕時周旋多一啲。」稍後家輝與嘉欣還會到外地拍攝雪地戲,青雲笑言:「佢同我戲中嘅太太林嘉欣啲戲仲比我多。」

除了嘉欣之外,青雲還有一位觀眾期待兩人再合作的對手袁詠儀(靚靚)。青雲說:「靚靚係我合作得最多嘅女演員,真係好耐冇合作,開拍之前試過喺街遇到佢哋一家人,之後先知原來會合作。」此外,為了準備戲中所飾的ICAC角色,青雲透露導演麥兆輝一早預備了大量資料作參考,並介紹了一些前ICAC人員給青雲認識。希望能深入瞭解他們的工作情況,做足準備。

家樂湯怡獲益良多

至於陳家樂和湯怡這一對,湯怡打趣說與家樂等了多年才「做情侶」,可惜還是等不到:「呢次我哋做唔到情侶,但自己加咗啲曖昧眼神,唔知導演有冇留意到,哈哈……」飾演青雲助手的陳家樂則說自己有看過兩位導演的之前作品,今次《廉政風雲 煙幕》也是跟社會有關:「今次討論咗煙會產生嘅問題,一定有好多人留意,但至於係乜嘢問題就要保密,因為我哋係ICAC。」

而家樂每次拍攝時都會留意青雲的演戲變化:「佢令整件事更有生命力,好正!」湯怡指以前跟前輩,特別是影帝級影星合作會有壓力:「依家反而係期待,以前可能會唔夠膽直視佢哋,但今次會克服。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!