掃呢頁CODE去手機

2018年4月24日 星期二

九分之差!謝霆鋒成功揮低加拿大名廚 __,霆鋒,謝霆鋒,

係威威喎霆鋒(左)!歌手謝霆鋒與加拿大名廚DavidRocco早前到吉隆坡拍攝最後一集煮食比賽節目,比賽前夕,當地的名廚先帶霆鋒和David「遊街」兼 ...


係威威喎霆鋒(左)!


歌手謝霆鋒與加拿大名廚David Rocco早前到吉隆坡拍攝最後一集煮食比賽節目,比賽前夕,當地的名廚先帶霆鋒和David「遊街」兼「搵食」,感受一下吉隆坡的美食風情,作為賽前熱身。雖然霆鋒並非第一次去吉隆坡,但揚言是次特別開心,因為第一次品嚐到印度拉茶,他說:「同其他大廚一齊去吉隆坡,真係令我大開眼界,因為每次去吉隆坡我都係做嘢,冇機會出去試到地道嘅食物。」

到比賽日,兩人再次蒙眼試食,霆鋒突然好感慨地說:「我唔知點講我嘅感覺,好複雜,我好想做多啲、繼續做,但已經係最後一集,之後我哋就各散東西一段好長嘅時間。」然後炮製當地美食椰漿飯和甜品摩摩喳喳,而且要煮四十人份量,難度升級。之前四站比賽,霆鋒以微微1分領先,而今集霆鋒再勝,結果以總成績以9分之差擊敗David。成為贏家的霆鋒說:「呢個過程最開心係識到好多唔同嘅廚師,亦都好榮幸得到名廚對我菜式嘅品評。」勝出的霆鋒,稍後選擇一間慈善機構再顯身手。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!