網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月22日 星期日

蕭潤邦洪卓立撐陳柏宇唔會棄養 __,蕭潤邦,陳柏宇,洪卓立,

蕭潤邦(左圖)同洪卓立(右圖右)都撐陳柏宇!歌手洪卓立(Ken)和蕭潤邦(Oscar)跟陳柏宇(Jason)既是同期出道歌手,亦是多年好友,對於Jas ...


蕭潤邦(左圖)同洪卓立(右圖右)都撐陳柏宇!


歌手洪卓立(Ken)和蕭潤邦(Oscar)跟陳柏宇(Jason)既是同期出道歌手,亦是多年好友,對於Jason因一句「最差嘅情況或將兩隻狗送畀朋友」,惹來網民狂插他棄養。擁有兩隻狗的Ken接受東網訪問時,以肯定口脗說:「Jason係完全唔會棄養㗎,最多送畀朋友養一個禮拜,佢一定會攞返㗎,只係言語上有誤會,佢兩隻狗好得意,佢兩公婆都好錫啲狗㗎。」

而又養貓又養魚的Oscar同樣說棄養一定不會發生在Jason身上,他說:「佢講嘢好小朋友啫,相信佢已經安排好,係好成熟嘅男人,唔使勞氣。」問他覺得狗可否跟bb共存時,他就認為要視乎狗隻的品種及主人的處理方法,又謂:「好似養魚咁,買咗條大魚可能同條細魚打交,但只要隔開佢,都可以共存喺同一個空間,習慣咗就冇事。」問他可會幫Jason暫託狗狗?他就覺得:「唔使我,我諗佢會畀家人暫養之後再攞返,因為佢係好有情義嘅人。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!