網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月22日 星期日

美國新進女星Cailee當正里奧仔係男神 __,

CaileeSpaeny表示男神為係90年代的里奧仔!美國青春女星CaileeSpaeny首次拍戲便在大片《悍戰太平洋2︰起義時空》(PacificR ...


Cailee Spaeny表示男神為係90年代的里奧仔!


美國青春女星Cailee Spaeny首次拍戲便在大片《悍戰太平洋2︰起義時空》(Pacific Rim: Uprising)擔正女主角,早前受訪被問到視哪位行內前輩為模範時,Cailee說:「我準備角色時,都參考咗好多電影嘅堅強女性。《異形》(Alien)嘅薛歌妮韋花(Sigourney Weaver)係其中一個最大嘅參考。艾美阿當絲(Amy Adams)係好戲嘅演員,又係超級好人。我又啱啱同Felicity Jones合作,佢會當你係人咁看待。當然仲有約翰保也加啦,佢其實唔需要照顧我。我依家緊張時都會傳短訊畀佢問意見。」問到誰是她的男神?她笑言:「係90年代嘅里奧勒度狄卡比奧(Leonardo DiCaprio)。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!