網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月22日 星期日

關禮傑一拖二去埃及玩十日 大女索相好吸睛 __,關禮傑,

關禮傑一拖二去埃及玩十日大女索相好吸睛最近關禮傑就同老婆、大女關楓馨(Fabienne)一齊到埃及玩,仲影唔少靚相擺上網。關禮傑話佢同太太結婚之前一直 ...


  • 關禮傑一拖二去埃及玩十日 大女索相好吸睛


  • 最近關禮傑就同老婆、大女關楓馨(Fabienne)一齊到埃及玩,仲影唔少靚相擺上網。關禮傑話佢同太太結婚之前一直都想去,因為覺得呢個地方好靚,加上又係四大文明古國,所以對埃及特別有興趣。不過,估唔到真正可以成事,要等到囡囡長大成人之後。難得嘅係大女一樣對古蹟有興趣,加上又有假期,於是關禮傑同太太終於可以如願,當然如果加埋細女嘅話,就更加perfect啦!

    以往藝人去旅行大多鍾意自由行,估唔到嘅係,關禮傑今次係跟永安旅遊去埃及。無他嘅,埃及歷史悠久,加上又係一個充滿神話故仔地方,跟團去就可以聽導遊深入講解,知多啲每一個古蹟意義,所以佢地一家人去跟團絕對有理由。不過,相信同佢一齊出發嘅團友就應該比見到金字塔更加開心啦! 唔知關禮傑會唔會考慮再次施展佢嘅跳樓力量,跳過啲金字塔呢?

    鍾意就快D Share啦!