網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月22日 星期日

戲癮發作!陳玉蓮想復出拍喜劇 __,陳玉蓮,

陳玉蓮想復出拍喜劇。藝人陳玉蓮現身慈善盆菜宴,她表示支持機構有6年多,每年有兩個大型活動,但今年因抽籤關係未能進行賣旗活動,故收入比以往少:「雖然政府 ...


陳玉蓮想復出拍喜劇。


藝人陳玉蓮現身慈善盆菜宴,她表示支持機構有6年多,每年有兩個大型活動,但今年因抽籤關係未能進行賣旗活動,故收入比以往少:「雖然政府有資助,但金額係唔夠開支,平時如果我趕得返嚟香港,都會支持。」

陳玉蓮表示剛從內地趕過來,平時主要忙於在當地幫助小朋友,又謂盆菜宴並不是籌到好多錢:「都帶咗啲朋友嚟,係自己畀錢。(包咗幾多張枱?)都係幾個朋友,志在支持。」問在內地幫助小朋友之餘,可有戲癮想過復出拍劇?陳玉蓮說:「有㗎!不過冇人搵咋。依家自己呼籲吓,有喜劇拍就搵我。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!