網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月22日 星期日

【攝人魅力】區瑞強入行前已𥄫中哥哥 __,區瑞強,

一切都係緣分~整定嘅!歌手區瑞強(Albert)邀得毛舜筠(毛毛)為5月11至13日在伊館舉行的《粵唱越經典演唱會AlbertAu2018》擔任嘉賓, ...


一切都係緣分~整定嘅!


歌手區瑞強(Albert)邀得毛舜筠(毛毛)為5月11至13日在伊館舉行的《粵唱越經典演唱會Albert Au 2018》擔任嘉賓,Albert大讚毛毛由細靚到大:「你問張國榮(哥哥)就知!佢當年都直接問你點解唔鍾意佢!佢咁靚仔,唱歌又咁好聽!」毛毛笑指當年哥哥有跟Albert討論自己,但那時自己年紀太小:「哥哥喺我心入面係好好嘅朋友,我唔識諗拍拖,不過佢真係好Nice。就算之後我哋向唔同方向發展,中間我哋冇見面,但佢返無綫唱折子戲就搵我同佢唱,拍《家有囍事》又同老闆要求同我演一Pair,我哋個友情好深!」

Albert自言初入行時與哥哥經常見面,對方很願意分享個人想法:「有日佢提出我哋拍套戲做戀人,但我反應唔嚟!好新鮮喎!不過問心我唔夠襯。其實哥哥入行前我哋見過面,佢話有次喺去離島嘅船上面,我由頭到尾目不轉睛咁望住佢!我諗番就記得真係咁,因為佢真係好靚仔,好有明星氣質,緣分好得意!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!