掃呢頁CODE去手機

2018年4月2日 星期一

鄧健泓開騷 預告搵方力申除衫晒胸 __,方力申,鄧健泓,

鄧健泓開騷預告搵方力申除衫晒胸鄧健泓(Patrick)今日喺銅鑼灣出席「廣東歌音樂會」,除咗唱佢自己包辦作曲填詞的新歌《那年某日》之外,更分享咗另外幾 ...


  • 鄧健泓開騷 預告搵方力申除衫晒胸


  • 鄧健泓(Patrick)今日喺銅鑼灣出席「廣東歌音樂會」,除咗唱佢自己包辦作曲填詞的新歌《那年某日》之外,更分享咗另外幾隻佢最鍾意嘅廣東歌(交叉點、郵差、傾心。 而老婆石詠莉喺台下就好似小Fans一樣,全程投入,仲不時送個心心手勢比老公,Patrick梗係冧爆啦。

    而Patrick嘅個人音樂會喺29號舉行,佢話會請老婆做嘉賓之餘仲會請埋老友方力申。Patrick話:「請小方係因爲佢身材好過我,所以安排佢代替我喺台上除衫比大家睇俾大家欣賞下佢嘅42吋胸,哈哈,如果佢唔除,我會撕開佢件衫。」

    鍾意就快D Share啦!