掃呢頁CODE去手機

2018年4月2日 星期一

陳秀雯怕輩分升得高 唔急飲新抱茶 __,陳秀雯,

陳秀雯話自己少上台唱歌,所以好緊張。藝人陳秀雯在伊館出席《真.經典電視主題曲演唱會》,騷後受訪時講到自己很緊張,她笑言:「我以為自己唔緊張,但未出台前 ...


陳秀雯話自己少上台唱歌,所以好緊張。


藝人陳秀雯在伊館出席《真.經典電視主題曲演唱會》,騷後受訪時講到自己很緊張,她笑言:「我以為自己唔緊張,但未出台前個心卜卜跳,但可能係缺氧,唔係緊張,始終少出台,我見劉雅麗嗰啲直情自然到好似喺度等巴士咁。(唱多啲咪唔怕?)嗯......要睇吓係咩東西,因為唱一次要好多準備功夫,呢行好多嘢都做過,所以依家心態覺得feel good咪做,唔feel good咪唔做住。」

講到台上讚自己兒子很靚仔,問到可會讓兒子入行?陳秀雯坦言:「細個真係唔畀佢入行,叫佢讀書先,但讀完書後佢就做番自己職業,唔係呢行。」問到兒子今年幾大? 她笑言:「佢唔細啦,唔好睇我好似好青春咁,我個仔都成30歲。」她亦謂兒子以前喜歡唱歌,故自小叫他參加天才表演訓練膽量,但中學畢業時就叫他讀好書才考慮是否入行,後來兒子讀完書後就知道自己想做甚麼,故現在不會再想入行。講到兒子30歲,問到娶了老婆未?她即笑言:「我再講佢返去畀人反枱㗎啦。(心急飲新抱茶? )唔心急,啲輩分唔好咁快升高住。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!