掃呢頁CODE去手機

2018年4月2日 星期一

張繼聰任金像獎主持 謝安琪打算去後台做助手 __,繼聰,金像獎,謝安琪,張繼聰,

張繼聰任金像獎主持謝安琪打算去後台做助手謝安琪(Kay)以愛培自閉症基金會大使身分出席「世界關注自閉症日」活動,為自閉症兒童同佢哋嘅家長加油打氣,並向 ...


  • 張繼聰任金像獎主持 謝安琪打算去後台做助手


  • 謝安琪(Kay)以愛培自閉症基金會大使身分出席「世界關注自閉症日」活動,為自閉症兒童同佢哋嘅家長加油打氣,並向大眾宣揚關注自閉症嘅訊息。

    Kay表示自己已經係兩個小朋友嘅家長,當聽到自閉症兒童嘅家長分享,自己都會好感觸:「照顧小朋友壓力已經好大,希望大眾可以更友善咁體諒他人。」佢又話好彩佢嘅家人都好鍾意BB,簡直係BB狂,好鍾意搶住去照顧BB,所以佢先可以專注復出工作:「我依家忙緊跑步練氣,為咗五月閉關入錄音室做準備,希望年底新專輯可以同大家見面。」。

    被問到老公張繼聰今年會擔任金像獎主持,佢話自己都好期待可以睇到老公嘅表現,又話老公有邀請佢當日去到現場欣賞,不過佢就話會好尷尬:「因為我無任何電影嘅工作嘛,咁樣坐喺台下面感覺怪怪,或者嗰日會喺後台做佢嘅小幫手,我都唔知仲諗緊。」

    鍾意就快D Share啦!