掃呢頁CODE去手機

2018年4月28日 星期六

即睇即學!梁浸浸叻豬表演高難度動作 __,梁浸浸,

真係萌到爆!藝人鄭希怡(Yumiko)嘅寶貝女梁子柔(梁浸浸)一向以萌樣取得網民歡心,只要「潮媽」Yumiko一出post就成功呃like!呢日Yum ...


真係萌到爆!


藝人鄭希怡(Yumiko)嘅寶貝女梁子柔(梁浸浸)一向以萌樣取得網民歡心,只要「潮媽」Yumiko一出post就成功呃like!呢日Yumiko喺社交網上載咗多張同老公梁學儲帶同囡囡梁浸浸去睇位於中環海濱活動空間舉行嘅馬戲團表演,並留言:「一個令佢不停拍手的show#第一次睇馬戲團 #台上一分鐘台下十年功」,而其中一段短片,見到梁浸浸喺中場休息時,興奮到四圍跳,仲學表演人員做出高難度動作,認真可愛呀!第一次睇馬戲團嘅梁浸浸,當日應該玩得太盡興,離場時已經攰到瞓着,要媽咪抱住返屋企,畫面夠晒溫馨!

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!