掃呢頁CODE去手機

2018年4月28日 星期六

Cute爆!賈靜雯出賣囡囡半開眼瞓覺樣 __,賈靜雯,

好可愛!台灣女星賈靜雯最近帶同兩個囡囡,參與內地真人騷節目《媽媽是超人3》,當中囡囡咘咘精靈又得意,一直大受歡迎。為咗答謝網民嘅支持,賈靜雯呢日喺微博 ...


好可愛!


台灣女星賈靜雯最近帶同兩個囡囡,參與內地真人騷節目《媽媽是超人3》,當中囡囡咘咘精靈又得意,一直大受歡迎。為咗答謝網民嘅支持,賈靜雯呢日喺微博晒囡囡嘅近照派福利,見到佢哋一家三口去咗動物園玩,享受天倫樂,咘咘仲坐喺動物造型嘅雕像上影相。不過佢哋似乎玩得太盡興,後來咘咘已經攰到冇晒電,對住鏡頭扁晒嘴,一上車仲秒速瞓着覺,相當Cute!

賈靜雯亦有開心share囡囡嘅得意睡相,仲留言話:「忙裏偷閒的時光超級珍惜,跟隨着她們成長就是我們累積回憶的最好方法!辛苦的爸爸媽媽們,有時間要多陪陪孩子呀!一轉眼他們就大了,珍惜有他們陪伴的時光喔!」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!