掃呢頁CODE去手機

2018年4月28日 星期六

拍網絡電影 沈震軒做風流殭屍 __,沈震軒,

正呀喂!藝人沈震軒既唱又演,現時正於內地為愛奇藝一部網絡電影《懸骨冊》拍攝,戲中沈震軒飾演一名風流殭屍,他接受東網訪問時謂:「呢隻殭屍係一隻正義嘅殭屍 ...


正呀喂!


藝人沈震軒既唱又演,現時正於內地為愛奇藝一部網絡電影《懸骨冊》拍攝,戲中沈震軒飾演一名風流殭屍,他接受東網訪問時謂:「呢隻殭屍係一隻正義嘅殭屍,係無敵的,我嘅角色就好似《城巿獵人》孟波咁,打起上嚟好犀利,但平時就好風流。」戲中他亦有愛情線,他有個女徒弟崇拜他,好似一個小妹妹愛上一個活了400年的大叔一樣。而沈震軒亦大讚這部電影的電腦特技效果,他亦好享受內地拍攝,他謂:「其實都幾好,喺出面接觸唔同電影題材,用國語做對白亦可以挑戰吓自己。」說到歌唱事業,他又表示希望今年出到EP碟,又謂:「我同莫凱謙都創作咗啲歌,搵咗舒文做監製,啲歌暑假前會出,而家我拍戲之餘都忙緊錄音嘅工作。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!