掃呢頁CODE去手機

2018年4月28日 星期六

黑面唔願講容祖兒 劉浩龍受訪「爆粗」 __,祖兒,劉浩龍,浩龍,容祖兒,

師兄話呢個係佢嘅演唱會,唔想講前女友容祖兒。歌手劉浩龍(師兄)於麥花臣舉行演唱會,騷後受訪時提到開騷中途痰上頸以致失準,他直言好慘,被煙機影響而起痰, ...


師兄話呢個係佢嘅演唱會,唔想講前女友容祖兒。


歌手劉浩龍(師兄)於麥花臣舉行演唱會,騷後受訪時提到開騷中途痰上頸以致失準,他直言好慘,被煙機影響而起痰,更幾乎爆粗說:「我入去係咁咳出嚟,所以後尾就冇事。啲煙幾焗,綵排嘅時候冇,我話死啦,可能好耐冇上台,冇呢啲毒煙纏身,突然喉嚨好乾,有痰喺喉嚨同聲帶中間,所以啲音好『嗱』奇怪。」他自言很興奮,所以不小心說了多一個字。問到是否美中不足?他就覺得不會:「但當然我覺得可以再做好啲,後嚟就愈唱愈好,因為冇咗舊痰。都幾影響,希望大家多多見諒。」

台上單眼怕誤會急澄清

說到唱《Better Man》後向台下單眼,師兄解釋是向陳奕迅(Eason)單眼,而不是前女友容祖兒,又自嘲結他彈得差,但最終都完成到全首:「本來同佢講彈一半算,因為練唔切,佢話唔緊要,再彈咪一齊入Band。(驚祖兒誤會?)咁啱佢坐隔籬,梗係唔好誤會啦。我聽到大家起哄,但唔關事,我要即刻澄清,係就係,唔係就唔係。」

轉話題避談祖兒

問到祖兒是否仍是其女友?師兄就表示不回答,轉話題說很久沒開騷所以很開心。至於祖兒在台下可令他有壓力?他就表示沒有,因為台下很暗:「我到尾先叫大會開啲燈畀我望觀眾,我好似有散光,望到啲燈爆晒,一個人都望唔到,所以要驗吓眼。」提到祖兒拿着兩部手機幫手造燈海,師兄自言看不到,又指成班朋友都很支持自己:「全場都拎住部機㗎啦,我叫㗎嘛。(祖兒幾聽話!)全場都有做,呢啲係禮貌嚟啫。(再見亦是朋友?)全場都係朋友,感動到我幾乎喊。」

當記者再提起祖兒,他就黑面強調這天是劉浩龍演唱會。但說到沒唱歌單中祖兒的《牆紙》,但樂隊就彈奏了一段《牆紙》的前奏,師兄否認是自己意思,大讚音樂總監很有心思為他改編歌曲,因此很信任對方,並澄清欣賞的兩位歌手是Supper Moment及黎明:「點解你哋唔講我跳舞?無言呀,唔好問啦,我收工去食飯!(你個跳舞老師同祖兒係同一個!)有冇搞錯!全世界都係,佢都幫Eason,唔好乜都扯落去,乖啦,多謝你哋除咗我屋企人同老闆,其他全部都係好朋友!」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!