掃呢頁CODE去手機

2018年4月28日 星期六

型到喊!王敏德做機師載謝芷倫遊機河 __,謝芷倫,王敏德,

可以同王敏德同機,簡直就係女士們嘅福音!藝人王敏德(Michael)一向都有揸開直升機,呢日佢就邀請咗謝芷倫(Jan)陪佢一齊「遊機河」。Jan呢日喺 ...


可以同王敏德同機,簡直就係女士們嘅福音!


藝人王敏德(Michael)一向都有揸開直升機,呢日佢就邀請咗謝芷倫(Jan)陪佢一齊「遊機河」。Jan呢日喺社交網甫出坐直升機時嘅片段,見佢全程勁興奮不停影相兼拍片,落地之後更同Michael合照。

雖然Jan之前都有坐直升機嘅經驗,不過今次有幸坐到Michael揸嘅直升機,Jan就直呼興奮並大讚Michael專業:「起飛前佢不停向我講解啲數字,我都唔明佢講乜,不過佢好專業繼續講解,唯一明嘅就係佢教我有咩事最緊要識得點開門求生。」Jan仲話由於佢戴嘅黑超,同Michael嘅機師眼鏡太似,所以唔小心攞錯咗嚟戴。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!