網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月7日 星期一

【率先爆】雙喜臨門!28歲Coffee陀男B三個月秘密入紙 __,Coffee,林芊妤,

28歲林芊妤(Coffee)今年3月披露同拍拖3年多嘅男友翟志榮有結婚打算,點知今日俾《蘋果》率先發現佢入紙申請結婚,Coffee今日接受《蘋果》訪問 ...


28歲林芊妤(Coffee)今年3月披露同拍拖3年多嘅男友翟志榮有結婚打算,點知今日俾《蘋果》率先發現佢入紙申請結婚,Coffee今日接受《蘋果》訪問表示年初同37歲男友翟志榮有共識,想拉埋天窗,本來打算年尾結婚,但3月尾發現有咗,所以將婚期提前,上周五(4號)秘密入紙。

Coffee一向鍾意小朋友,今次雖然係意外懷孕,但佢同準老公都好開心,佢笑住講:「我父母同埋佢屋企人都好開心,o依家三個幾月,預產期係11月,已經知道係男仔。」問佢同老公係咪鍾意囝囝?Coffee笑言準老公本來鍾意囡囡,不過呢個係天賜嘅小幸運,所以仔女都好開心。

問第一次陀BB有冇好辛苦?Coffee話:「好好彩,冇乜唔舒服,嘔都無乜,不過就係易攰啲。」佢又話o依家仲有教瑜伽,相信自己有專業知識,知道有乜動作可以做,有乜唔可以做,都問晒醫生,所以都安全嘅,而且覺得女人大肚都可以好有power,唔想好似要個個遷就自己咁,所以上堂教學生,都冇人知我大肚。」

問Coffee係咪真係唔會搞婚宴?佢話本來諗住旅行結婚,但有咗BB,可能連旅行都取消,就咁同親友食餐飯就算。問Coffee會唔會停工養胎?Coffee笑言:「唔會,做到BB出世,BB腳頭好呀!好忙,好多嘢做,屋企人都擔心我太勤力,應唔應付到做嘢,怕我好似牛咁做嘢,不過o依家做瑜伽都會自己就住,以前可能出十成力,o依家用一半!」

另外,Coffee今日把聲好似有啲鼻塞,佢話有少少病,因為上個禮拜探完朋友同佢嘅BB後就病咗,醫生話孕婦抵抗力冇咁好,但佢話好彩冇發燒。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(採訪:黃曉妍) Coffee剛剛喺IG貼咗條片,陀B三個月…完全唔見肚。

之前Coffee已喺IG暗示BB將喺狗年出世。








鍾意就快D Share啦!