網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月7日 星期一

林芊妤:【仲未見肚】28歲Coffee奉子成婚秘密入紙 __,Coffee,芊妤,林芊妤,

恭喜晒!現年28歲嘅藝人林芊妤(Coffee)喺2016年公開與圈外男友Weng拍拖,今日被爆入紙申請結婚,恭喜晒!二人曾透露有結婚共識,據知Coff ...


恭喜晒!


現年28歲嘅藝人林芊妤(Coffee)喺2016年公開與圈外男友Weng拍拖,今日被爆入紙申請結婚,恭喜晒!二人曾透露有結婚共識,據知Coffee早前發現自己意外懷孕,故二人決定將婚期提前,近日更秘密入紙,認真喜上加喜,再一次恭喜晒!

睇番Coffee嘅社交網,佗B嘅佢亦不時上載全身照,但身形依然弗爆兼唔見肚,果然得天獨厚!而佢今日繼續喺社交網現身,見佢戴住口罩自拍,表示病咗依然繼續教瑜伽班,有咗BB要小心身體呀!

Coffee接受東網訪問,佢承認已懷孕一段時間,指預產期喺十一月,BB係男仔,但佢話自己鍾意女仔。Coffee話婚後會繼續工作,大住肚都會keep住做瑜伽同埋教瑜伽,而近日就畀朋友傳染感冒,但都有繼續上班。佢表示早就同男友計劃今年年尾結婚,不過唔打算大搞,想旅行結婚就算。但依家有咗BB,打算連旅行都唔去,低調簽字同家人吃餐飯就算。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!