網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月7日 星期一

囡囡睇足兩晚唔願瞓 GiGi:生完開Part 2有唔同感受 __,GiGi,梁詠琪,

■GiGi兩場演唱會觀眾反應熱烈,令她很感動。梁詠琪(GiGi)前晚假紅館舉行尾場「好時辰世界巡迴演唱會」,好友楊采妮、金培達和媽咪、谷祖琳、陳少琪、 ...


梁詠琪(GiGi)前晚假紅館舉行尾場「好時辰世界巡迴演唱會」,好友楊采妮、金培達和媽咪、谷祖琳、陳少琪、黎芷珊等睇騷,老公Sergio帶囡囡Sofia繼續撐場,兩父女現身時觀眾拍手起哄。當GiGi唱出作給囡囡的歌曲《My Little Sofia》時,螢幕播放家庭生活片段,GiGi讚囡囡是女神又靚又索:「女神帶畀我好多歡樂,我好開心,但好攰,湊女攰過返工。」



42歲趕造人

GiGi唱出《花火》,透露要悼念剛離世的上海歌迷棗子,她強忍淚水說:「我知你聽緊呢首歌,將呢首歌送畀你,呢20年我好似一架火車嘅車長,有人上車,中途亦有人落車,有人之後先上車。每個粉絲對我都好重要,唔希望失去任何一個,希望每一位都身體健康。」



■前晚GiGi老公抱囡囡Sofia繼續撐場。

■做了人妻的GiGi再踏紅館開騷,好評如潮。

■GiGi在慶功宴上坦言休息後積極造人,趕生第二胎。

完騷後GiGi出席慶功宴,提到三歲囡囡連續兩晚睇騷,GiGi大爆囡囡心情亢奮,返家後還要聽兒歌不願睡:「佢喺鏡頭前好怕醜,其實本身好奔放,成日學我唱歌。」為了今次巡唱,GiGi花了兩年時間籌備和演出,42歲的她坦言要向老公交人兼趕造人:「我要支持埋老公嘅生意先可以休息,好好哋造人。生完第二胎之後,再諗開演唱會part2嘅問題。」



■GiGi在台上透露有歌迷剛去世,她覺得一個歌迷都不能少。

悼離世粉絲

見到觀眾反應熱情,GiGi表示很開心:「令我好powerful,其實兩場都好滿意,感動地方都唔同。」提到離世的粉絲,她感觸地說:「今日先知有上海fans原本想嚟睇騷,但前一晚病逝,佢跟咗我好多年,每場騷都有睇,聽到呢個消息真係好心噏,我喺台上係真心講,好珍惜每個歌迷,真係一個都不能少。」

GiGi更感謝30多位親友捧場,其中有年逾70歲的長輩,她說:「咁大年紀都嚟睇騷,佢去到後台,我見到佢都忍唔住喊,因為好有心。」

採訪:羅慧敏

攝影:仇志德




鍾意就快D Share啦!