網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月8日 星期二

【網民hot talk】當港女遇上的士佬 發飆狂鬧:你同我玩死佢呀! __,港女,

服務業嚟講以的士業最惡,事關「揀客」「坐地起價」「劏遊客」時有發生,而服務性行業就最怕麻煩客,當「服務業最惡」遇上「服務業最怕」會變成點呢?的士業界嘅 ...


服務業嚟講以的士業最惡,事關「揀客」「坐地起價」「劏遊客」時有發生,而服務性行業就最怕麻煩客,當「服務業最惡」遇上「服務業最怕」會變成點呢?的士業界嘅facebook群組早幾日就上載咗一條聲帶,內容係講述一名女乘客因為不滿的士司機遲到4分鐘,而且打畀司機竟然被對方cut線,所以女乘客就打去Call車App嘅客戶服務熱線度大鬧鬧足2分鐘,仲話要「玩死佢」添。

聲帶中一個聲稱係一個Call車App「飛的」嘅客戶服務熱線,女乘客電話一接通就以高8度聲線狂鬧,話司機原本應承6分鐘到,但10分鐘都未見人,搞到佢遲大到,CS大佬就話如果真係趕成咁就落去睇下有冇的士,點知女乘客更加燥,話自己Call開車係熟客仔,總之司機搞到佢遲大到就要負責任。

CS大佬原本都好聲好氣,但女乘客就越鬧越激動瘋狂爆粗,仲話「你同我玩死佢呀!」最尾忍無可忍嘅CS都忍唔住話要Cut佢線:「我係幫你解決問題唔係畀你鬧,你係咁鬧我就收線喇。」

其實係人都知呢D Call車App好多都有折頭,唔少乘客都係因為貪平而Call,所以網民一面倒撐的士,既然趕時間仲貪小便宜,加上只係4分鐘就搞到你遲大到,可想而知根本就係本身已經遲到想搵人出氣。的士大哥,香港市民終於一齊撐你喇!

【網民點睇】

梁冠萬 通常急,我打電話去大台加$實快有車,這是定律。

Anson Yau 唔知佢係有折定正價加錢call?前者佢低死,後者司機錯

Ben Li 多四分鐘就遲到…跳落嚟就最快!

戴零樂 咁咪早啲起身坐巴士囉,死蠢!

Rick Sun 好多客叫車話好急。五分鐘到都叫快d,但去到就仲要等佢五分鐘先落嚟,一上車就叫你揸快d 趕時間。


鍾意就快D Share啦!