掃呢頁CODE去手機

2018年5月31日 星期四

港呢啲:怒火街頭!不忿被抄牌 火爆港女勁鬧阿Sir __,港女,

星期三(30日)上水錄得37度高溫,莫非港女真係熱到躁?(設計圖片)天氣炎熱,人都躁底啲?近日一名港女疑因違泊被抄牌而怒火中燒,破口大罵警察,粗口橫飛 ...


星期三(30日)上水錄得37度高溫,莫非港女真係熱到躁?(設計圖片)


天氣炎熱,人都躁底啲?近日一名港女疑因違泊被抄牌而怒火中燒,破口大罵警察,粗口橫飛!有網友拍下事發經過,形容當時港女充滿「殺氣」,笑稱自己猶如「戰地記者」!

事發於星期三(30日)下午,一名女子疑將私家車停泊在上水龍琛路的影線區,被警察抄牌。片段甫開首,該女子情緒繳動,向兩名警員吼道︰「你咪抄囉!X你老母冇錢畀呀」,其後又稱「好肚痛」要去廁所,着警員快點抄牌。

該女子連珠炮發約半分鐘後,疑因警員失笑,她又再次激動起來︰「你笑乜嘢呀!食屎啦你!X你老母你咩態度呀,差人大X晒呀?」,又質問「你見到就係證據呀」?

拍片者笑稱自己如「戰地記者」,形容女子好似隨時「衝埋嚟打X死人呀」,是「冒住生命危險」拍攝。片段其後被上載至Facebook群組「North District 北區」,發貼者笑言︰「天氣熱係燥底啲㗎喇」。

不少網民對該女子的躁底行為一笑置之︰「唔好怪阿Sir,我都忍唔住笑」、「聲大夾惡扮肚痛」;有人又直斥「畀得起咁又嘈咩呢」,「$320就露出真本性」。

想感受吓「戰地記者」當時經歷嘅場面有幾震撼?即刻睇片!

---------------

《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網嚴謹選題,輕鬆製作!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!