掃呢頁CODE去手機

2018年5月31日 星期四

34年後孖囡囡重返樂壇 譚秀碧:有心唔怕遲 __,

■譚秀碧當年比賽不敵學友,如今和囡囡林曉彤組隊再闖樂壇。
■譚秀碧當年比賽不敵學友,如今和囡囡林曉彤組隊再闖樂壇。譚秀碧(Camy)在84年「十八區業餘歌唱大賽」中,以三分之微屈居亞軍,敗給92分奪冠的張學友 ...


譚秀碧(Camy)在84年「十八區業餘歌唱大賽」中,以三分之微屈居亞軍,敗給92分奪冠的張學友,其後Camy與唱片公司簽約兩年,不過出完雜錦碟後便離開樂壇走去嫁人。



張學友(左) 張學友(左)

Camy在34年後的今天捲土重來,和囡囡林曉彤(Ingrid)組成「MissMrs」,最近推出單曲《美態度》。日前她們接受《蘋果》訪問,問到現在重返樂壇可擔心太遲?Camy說:「舊年有人搵番當年嘅參加者搞咗個騷,我就因為呢個騷燒熱番團火,有心唔怕遲。」雖然母女橫跨幾個年代,不過音樂上沒有代溝,Ingrid笑說:「我哋啱啱調番轉,我鍾意聽舊歌,佢in啲,所以啱啱好。」

採訪:嵐山

攝影:陳俊強

場地提供:I's Land Cafe




鍾意就快D Share啦!