掃呢頁CODE去手機

2018年5月31日 星期四

【電影大師班】拍戲講點樣射! 杜汶澤:男人無諗過小三有老豆 __,小三,杜汶澤,

電影大師班請嚟杜汶澤分享拍電影心得,話拍戲係為咗表達鬱結。
電影大師班請嚟杜汶澤分享拍電影心得,話拍戲係為咗表達鬱結。為咗提高動新聞質素,電影大師班請嚟稱自己為「新晉導演」嘅杜汶澤演講,講吓點樣講故事。杜汶澤認 ...


為咗提高動新聞質素,電影大師班請嚟稱自己為「新晉導演」嘅杜汶澤演講,講吓點樣講故事。

杜汶澤認為拍戲係透過影像表達自己嘅鬱結,「我唔相信人無鬱結,無鬱結嗰啲通常都係白痴!」佢稱周星馳為「偉大嘅導演」,以佢為例子話,「周星馳就透過影像表達咗好多佢嘅鬱結,例如正義感、世界嘅唔公平等。」



佢讚周星馳係偉大嘅導演,佢嘅戲表達咗唔少鬱結,例如正義感、世界嘅不公平等。 佢讚周星馳係偉大嘅導演,佢嘅戲表達咗唔少鬱結,例如正義感、世界嘅不公平等。
杜汶澤話Stephy就係飾演緊佢自己,同埋佢遇過嘅人。

杜汶澤話Stephy就係飾演緊佢自己,同埋佢遇過嘅人。

至於最近杜汶澤自編自導自演嘅《空手道》,亦係表達緊佢自己嘅一啲睇法,主角鄧麗欣飾演嘅平川真理,其實就係投射緊杜汶澤自己,以及佢身邊遇到嘅人。杜汶澤話,「《空手道》係講一個小三點樣去重新做人,呢個故仔係嚟自我朋友嘅經歷,佢發現咗個女做咗人哋小三,佢話好痛苦,我就反思,係喎!大部份男人喺溝二奶嗰陣,都無諗過對方係有老豆嘅!」杜汶澤話佢仲有好多其他諗法想投射出嚟,「射極都有嘅!」

當有咗一個諗法想表達,點樣表達就係另一門學問。杜汶澤以《伊莎貝拉》為例子,「喺開頭嘅創作上,我哋有諗唔通嘅地方,我就提過彭浩翔,點解我哋唔怕鬼片呢?」《伊莎貝拉》原本係講阿囡尋父,杜汶澤就話,「戲中嘅我搞大咗人哋個肚,真係落咗,點知嗰隻鬼返嚟搵我,係咪易拍好多呢?彭浩翔都話係喎!」杜汶澤發現,原來無論設定梁洛施係人定鬼,拍親情故定鬼故,內容都可以一模一樣,只係表達嘅形式同方法唔同。佢嘅結論係,「如果作為一個講故仔嘅人,應該擁護嘅唔係自己想講乜嘢,而係講故仔嘅方法,就好似啲人成日話,從政最重要唔係講乜嘢,係點講!」



講到點樣講故仔,阿澤認為內容唔係最重要,最重要係點樣講,即係風格。

講到點樣講故仔,阿澤認為內容唔係最重要,最重要係點樣講,即係風格。
《蘋果動新聞》多謝杜汶澤嘅分享。

《蘋果動新聞》多謝杜汶澤嘅分享。

杜汶澤話點講故仔,其實好睇個人或機構嘅性格,性格足以影響風格。佢以《動新聞》為例,「你唔使睇,聽就得,一聽到旁白,就知係《蘋果動新聞》,把聲特別衰嘅。」佢又以成龍為例,「成龍就係一個好導演,無論你畀乜嘢劇本佢拍,佢都係諗喺邊層樓跌落嚟,『哎呀!好痛呀!』」所以,佢認為每一個表達方式,只要持久運用,就會形成風格。

《蘋果動新聞》一直運用幽默、搞笑、揶揄嘅風格,不過同事都希望更上一層樓,有同事問杜汶澤,「我哋嘗試做唔同類型嘅片,唔再係以前用衰聲讀旁白,但係你又覺得好似唔見咗啲嘢,中間我哋點去拿捏呢?」杜汶澤認為兩樣都做就得,「有時出下嗰啲,有時出吓呢啲咪得囉,讀者唔會一路睇住你,『嘩!一時咁一時咁,精神分裂嘅』佢哋唔會㗎嘛!」加上,佢認為《蘋果日報》不嬲都精神分裂,「因為唔係一個人做㗎嘛,有啲你同事做㗎嘛,你放假吖嘛,我畀親《蘋果日報》鬧,啲friend都放假㗎!」

至於有同事問到點樣可以喺講故事嘅舖陳上再進步,杜汶澤就認為《動新聞》已經做得好好,「唔好杞人憂天先得㗎!」




鍾意就快D Share啦!