掃呢頁CODE去手機

2018年6月30日 星期六

雷頌德:音樂人晒18歲𡃁仔照 估吓係邊個? __,雷頌德,

18歲就可以去耶路撒冷,勁呀!呢位人兄今日更新社交網,上載一張18歲時喺聖城耶路撒冷嘅照片,然後用英文寫道:「IamsogladthatIhadach ...


18歲就可以去耶路撒冷,勁呀!


呢位人兄今日更新社交網,上載一張18歲時喺聖城耶路撒冷嘅照片,然後用英文寫道:「I am so glad that I had a chance to go to Jerusalem 30 years ago.Amen. #jerusalem(我很高興30年前有機會去耶路撒冷」,照片所見,18歲的他身形瘦削,一臉青澀,但戴上黑超非常神氣。

今年48歲的他已是香港樂壇首屈一指的作曲人,是天王黎明音樂上嘅御用愛將,曾連續六年奪得CASH作曲家大獎,最近還踩過界當上腕錶設計師,而他太太更是女廚神,煮得一手好菜。圖片開估!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!