掃呢頁CODE去手機

2018年6月30日 星期六

【Beyond金曲我最熟】Supper moment首首都識? __,Beyond,

■Beyond曾是Supper Moment的學習對象。
■Beyond曾是SupperMoment的學習對象。Beyond的音樂,時至今日仍深深影響香港樂隊,當中就包括SupperMoment。四人不單對B ...


Beyond的音樂,時至今日仍深深影響香港樂隊,當中就包括Supper Moment。四人不單對Beyond的歌曲非常熟悉,更成為他們的學習對象,結他手阿雞就表示:「我最鍾意聽Beyond喺96年『live and basic』演唱會嘅錄音,裏面嘅《歲月無聲》,我未學結他前就好鍾意聽。」他更表示自己一學結他就立即學彈:「彈咗十幾年都彈唔好。」

最近Supper Moment四出表演,一次到訪北京,他們深深感受到Beyond的影響力:「我哋去北京一條酒吧街,好多人喺酒吧唱K,有人唱譚詠麟、張國榮甚至王菀之,但最多人唱的是Beyond。」時至今日,Beyond仍是樂隊心目中的神級代表:「我哋呢一屆夾band嘅朋友會聽香港樂隊嘅,一定會數Beyond。」

採訪:何德

攝影:陳俊強




鍾意就快D Share啦!