掃呢頁CODE去手機

2018年6月30日 星期六

麥明詩:受疑似走光片衝擊?麥明詩壓力爆煲狂呻 __,麥明詩,

睇嚟麥明詩真係好大壓力…前港姐麥明詩(Louisa)一直話題多多,無論喺工作表現或打扮性感啲都會引起熱烈討論,近日更有疑似走光直播片流出,備受壓力嘅佢 ...


睇嚟麥明詩真係好大壓力…


前港姐麥明詩(Louisa)一直話題多多,無論喺工作表現或打扮性感啲都會引起熱烈討論,近日更有疑似走光直播片流出,備受壓力嘅佢今日終於爆煲!佢喺社交網發長文訴心聲,坦言自己只係想做個有正常生活嘅藝人,可以唔顧儀態食嘢同識男仔,當中佢重提參選港姐時不慎走光一事,叫大家喺佢着泳衣時唔使好似驗屍咁驗,最後佢以一句「Please don't make me see myself as different.(請不要讓我視自己為異類。)」嚟總結,希望大家可以當佢普通人一樣,唔好給予過多注視同壓力。

佢留言謂:「我希望做一個藝人,一個可以掃街搭地鐵擘大口食嘢嘅藝人,一個可以着泳衣但唔使驗屍咁剃到一條毛都冇嘅藝人,一個可以好似正常女仔玩交友app同異性flirt嘅藝人,一個可以嚎啕大哭開懷大笑嘅藝人,一個可以將精神放喺活出充實自在人生嘅藝人,我只希望做一個人。」

Louisa灰到爆,有多口網友就問如果佢咁大壓力咁多嘢呻,不如試吓離開娛樂圈、遠離是非之地會唔會活得更開心呢?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!