網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月16日 星期六

戴蘊慧:49歲戴蘊慧甫與神秘男婚照宣布「喜訊」 __,戴蘊慧,

咁突然?!已故歌唱名師戴思聰嘅長女戴蘊慧(真真),雖貴為兩子之母兼做埋嫲嫲,不過美貌依然十年如一,49歲嘅真真仲有「最索嫲嫲」之稱添!真真自從1997 ...


咁突然?!


已故歌唱名師戴思聰嘅長女戴蘊慧(真真),雖貴為兩子之母兼做埋嫲嫲,不過美貌依然十年如一,49歲嘅真真仲有「最索嫲嫲」之稱添!真真自從1997與前夫謝順來離婚後,感情事都非常低調,但係今日真真喺網上晒出一張「結婚照」宣布喜訊,並留言:「我結婚喇!」雖然相片有啲似用P圖App嘅效果,與神秘男子合照,感覺非常日系風,極其唯美,唔少網民見到帖文都非常驚訝,不過都紛紛送上祝福,而真真亦有回覆網民表示感謝大家嘅祝福!

不過事後真真回覆東網指其實只係開個玩笑啫,並唔係要結婚:「唔係㗎,我用自己相同日本型男竹野內豐相,再p圖App砌成結婚相玩吓咋。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!