網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月16日 星期六

容祖兒:復合有望?祖兒生日低調孖劉浩龍開船P __,祖兒,劉浩龍,浩龍,容祖兒,

即係點?即係睇相啦……樂壇天后容祖兒與劉浩龍(師兄)被爆早於去年底已醞釀分手,五年情斬纜一說甚囂塵上,不過二人一直未有承認分手,就連師兄開騷祖兒都儼如 ...


即係點?即係睇相啦……


樂壇天后容祖兒與劉浩龍(師兄)被爆早於去年底已醞釀分手,五年情斬纜一說甚囂塵上,不過二人一直未有承認分手,就連師兄開騷祖兒都儼如「女主人」到場支持,上月又孖住為黃偉文慶生,令二人似斷未斷嘅5年情更加撲朔迷離。

到咗祖兒38歲生日,咁重要嘅日子當然要同重要嘅人一齊過!原來祖兒尋日同大班Friend開船P,出席好友包括好姊妹蔡卓妍(阿Sa)、鄭希怡、謝霆鋒、彭秀慧等,認真一睇,原來師兄都有份現身!大合照時佢就同祖兒分開坐,反而選擇同霆鋒阿Sa黐到實,不過見佢都一臉風騷擘口擺甫,繼續融入祖兒嘅朋友堆之中,隔開坐嘅祖兒都勁興奮,真係估佢哋唔到!

而阿Sa亦都帶埋男友石恆聰一齊現身,雖然未有親密合照,但係都Feel到佢哋夠晒甜蜜。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!