掃呢頁CODE去手機

2018年6月27日 星期三

娛刺撈飯:古太秘方袪濕驅邪 基仔龜波氣功「窿」底翻生 __,基仔,古巨基,

古太秘方冇得輸!多得「七年之癢」帶古巨基回歸LongTimeNoSee嘅紅館舞台,開五場演唱會止痕,點知就發生「墮基」意外,差啲一失足成千「古」恨,跌 ...


古太秘方冇得輸!


多得「七年之癢」帶古巨基回歸Long Time No See嘅紅館舞台,開五場演唱會止痕,點知就發生「墮基」意外,差啲一失足成千「古」恨,跌落舞台機關大咕窿,直插兩米深台底,好在福大命大,只係扭傷咗肩頸位肌肉,佢十零分鐘就執番個魂魄,彈番上台再開騷, 「傷椎人」認真犀飛利!

唔係黑心口臭,墮台唔同行街PK咁小兒科,大吉利是講句,大鑊嘢有黃家駒事件, 細鑊啲都有林子祥、蔡一智同樣跌親,不過一個傷到聽力大減,一個就「燉」親條大陣要休養成個月。但因乜解究,平時大熱天時都着長袖衫、褲,驚入風嘅基仔,個傷竟然可以好得快過光速?唔通佢喺衫入面攝咗鋼板,定係打咗石膏護體?計我Nuts哥話,係就有板有膏,不過就係龜板同苓膏,呢次基仔「唔跌唔知身體好」,真係要多謝古太Lorraine 。

黃奕嗒五阿哥糖

皆因古太娘家開涼茶舖賣龜苓膏馳名, 斷估基仔食得多「威而鋼版龜苓膏」先有如此神奇功效。古太今次助老公旺血生肌、補腎健骨、養顏提神、驅風祛濕……即係「有病醫病,冇病強身」嗰種,相信基仔應該有外敷埋,否則成45歲人,個樣長期保鮮,畀人話佢同18歲時嘅孫中山撞樣,連𡃁仔情迷嘅電玩人物「火龍果龍蝦」同「七夕青鳥」造型,都成功Carry上身先叫勁。正所謂有諸內形諸外,多得Lorraine嘅龜苓膏,將「驅風祛濕」推到另一層次,令基仔入行27年, 由頭到腳正氣過條黨參,縱橫內地、台灣多年,都克守「夫」道保「貞操」,力抗天下男人都會犯嘅錯--「鹹濕」,次次都KO邪花埋身,緋聞近乎零,唯一一單就係同內地女星黃奕拍《還珠格格3》時,傳演「五阿哥」的基仔及「小燕子」黃奕日久生情。黃奕女追男嗒糖示愛話「喜歡古巨基」,只不過要破呢個「緋聞處男基」之齋缽,難過打工仔買車位。

屋邨仔身家過億

講起基仔嗰位拍咗20年拖先結婚嘅Lorraine,如果佢唔做基仔位「CEO」,一定係股壇狙擊手中嘅狙擊手,佢眼光獨到真係超乎想像,記得基仔出道時,只係家住沙田嘅屋邨仔,喺無綫做個綜藝節目《娛樂新聞眼》嘅小主持,冇錢途冇後台,只係一條有理想嘅鹹魚,好在鹹魚都有機會翻生,基仔簽咗唱片公司後,就畀識貨之人Lorraine睇中,一早知基仔係「潛力股」, 即時趁低吸納做佢助手,仲重本投資為基仔打江山,果然長揸有回報,家陣基仔有舖、有樓、有公司,身家過億,Lorraine榮升星級老闆娘,基仔墮台後曾經講過「大難不死,必有後福」, 其實佢嘅福將一早已經遇上。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!