掃呢頁CODE去手機

2018年6月27日 星期三

黃心美:黃心美嘲心穎下廚嘥氣:佢即食麵都唔會煮 __,心穎,黃心美,黃心穎,

一屋女人都係寶貝!藝人黃心美為ViuTV選秀節目《GoodNightShow全民造星》活動任司儀,對於妹妹黃心穎日前在無綫節目《美女廚房》晒廚藝,似乎 ...


一屋女人都係寶貝!


藝人黃心美為ViuTV選秀節目《Good Night Show全民造星》活動任司儀,對於妹妹黃心穎日前在無綫節目《美女廚房》晒廚藝,似乎有進步空間,心美笑謂:「唔使睇啦,嘥氣,好差係咪?首先佢唔會煮畀我食,平時佢連即食麵都唔會煮,咁我都唔煮,媽咪又係唔識煮,冇人教就冇計。」

她指近日有追看心穎演出的新劇《宮心計2深宮計》,奈何網上版本很快更新,令她追唔切,問到為何不借用妹妹myTV SUPER戶口?心美說:「佢想獨立啱啱搬咗出去,連帶個盒子都搬走埋,所以冇得睇,但我同佢住得好近,我叫佢想獨立搬遠啲,先知我嘅好。之前佢有分擔管理費同水電煤,但只係畀錢唔係繳款嗰個,所以佢自己住,分分鐘停電過嚟搵我。」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!