網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月11日 星期一

陸浩明:水着私影照流出!陸浩明女友越南大解放 __,陸浩明,

陸浩明喺越南幫女友陳詩欣影水着照,好有水準喎!藝人陸浩明(6號)與拍拖多年的索爆模特兒女友陳詩欣(Ayan),已達談婚論嫁階段,兩人不時在社交網放閃, ...


陸浩明喺越南幫女友陳詩欣影水着照,好有水準喎!


藝人陸浩明(6號)與拍拖多年的索爆模特兒女友陳詩欣(Ayan),已達談婚論嫁階段,兩人不時在社交網放閃,早前兩人更到越南峴港旅行,Ayan穿上泳衣大解放,大晒標準模特兒身形,6號則化身攝影師為女友操刀影水着照!

一償心願

穿上白色流蘇泳衣的Ayan在6號的鏡頭下,纖腰與長腿畢現,同時散發女神氣質,性感得來健康。不少網民一直指6號有個靚女友「執到」,相信泳照一出,必定令不少男網友葡萄。6號亦大讚女友身材好,一直很想為她影泳衣照:「想由自己嘅鏡頭之下影女友,帶出佢嘅氣質,但喺香港好難,因為沙灘好多人,又會畀人認得,私人泳池就唔畀影相,今次難得同佢夾到時間去旅行,所以就影咗呢輯相。」

天公作美

6號指他們在峴港時正值雨季,當他們冒雨在沙灘漫步時難得天公作美,突然停雨,有兩小時放晴,於是他即把握機會拍下這輯唯美泳裝照,Ayan亦大讚他拍出水準。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!