掃呢頁CODE去手機

2018年6月21日 星期四

張敬軒同Kenny講心 Boy’z宣佈開演唱會 __,張敬軒,

■張敬軒(中)拉BOY'Z上台,三個人攬到實。
■張敬軒(中)拉BOY'Z上台,三個人攬到實。張敬軒前晚假紅館舉行尾場騷,捧場的BOY'Z被拉上台做嘉賓,當關智斌(Kenny)跟軒仔再同台,全場叫聲 ...


張敬軒前晚假紅館舉行尾場騷,捧場的BOY'Z被拉上台做嘉賓,當關智斌(Kenny)跟軒仔再同台,全場叫聲雷動,軒仔問觀眾:「大家想唔想再睇BOY'Z開演唱會呀?」Kenny更大嗌:「我見到老闆(楊受成)不停咁點頭!」張致恒趁機問軒仔:「如果我哋真係開演唱會,你嚟唔嚟做嘉賓?」軒仔指着Kenny說:「嚟!我同佢合唱《眼紅館》都得吖!」

軒仔完騷後,在慶功宴上說:「係我親自搵佢哋,一搵就應承。點樣報答佢?我哋係講心。」提到之前傳跟Kenny已斷交,問是否再見亦是朋友?軒仔說:「其實一直以嚟我哋都冇減少來往,只不過唔想講太多,費事越描越黑。我哋咁多年都係好好、好好嘅朋友。」

採訪:曹家誠

攝影:葉君海




鍾意就快D Share啦!