掃呢頁CODE去手機

2018年7月4日 星期三

高雲翔批准俾1400萬人仔保釋 需自費11萬買電子腳銬 __,高雲翔,

內地男星高雲翔在澳洲被控性侵案,上月29日,悉尼時間下午2時許,新南威爾士州最高法院法官LucyMcCallum批准俾高雲翔進行保釋,不過佢嘅保釋條件 ...


內地男星高雲翔在澳洲被控性侵案,上月29日,悉尼時間下午2時許,新南威爾士州最高法院法官Lucy McCallum批准俾高雲翔進行保釋,不過佢嘅保釋條件都好嚴格,法官要求高雲翔必須住喺老婆董璇租嘅房子入面,每日兩次向當地警局報告,護照上交,而且需要佩戴電子腳銬,每天上午9點到下午5點一定要喺屋企,不得外出,而保釋金要1400萬人民幣。

雖然已經批准佢保釋,但其實佢都唔係有好大自由度,據有關律師講嘅澳洲法律,話高雲翔雖然已經成功保釋外出,但佢仍需自費2萬多澳幣(約11萬多港元)買電子腳銬,就係一個電子環套在手或腳上,超出距離又會再俾警局拉返去扣留。




鍾意就快D Share啦!