掃呢頁CODE去手機

2018年7月4日 星期三

【生活枯燥】直認同32歲上海姑娘CoCo分手 81歲四哥:真係好悶 __,四哥,謝賢,

攝影:林賓尼
四哥謝賢、薛家燕、蕭定一同羅霖等,今晚喺尖沙嘴福臨門出席鮑魚宴。四哥心情大靚,遇上記者滔滔不絕,盡訴心中情,四哥大讚霆鋒深得真傳,烹飪了得,仲笑言:「 ...


四哥謝賢、薛家燕、蕭定一同羅霖等,今晚喺尖沙嘴福臨門出席鮑魚宴。

四哥心情大靚,遇上記者滔滔不絕,盡訴心中情,四哥大讚霆鋒深得真傳,烹飪了得,仲笑言:「佢連記者都搶埋我,我冇得撈,啲記者都唔理我,好嬲佢㗎。」問到霆鋒會唔會再買樓俾佢?四哥話:「買嚟做乜?佢都費事我搬嚟搬去,將來都係佢㗎啦,呢個只係佢嘅心事。」

年過80嘅四哥之前一直傳同女友CoCo分手(新聞連結: https://bit.ly/2z2kenw ),今晚四哥直認冇拖拍,仲爆孤獨生活好枯燥,四哥話:「冇拖拍先死,呢幾日同啲親戚朋友都有講,真係好悶,起身就望住個海,早餐食飯都係一個人,好枯燥。o依家有少少嘢搵我做就開心啲,因為真係好似坐監咁,o依家《12道鋒味》都有搵我出吓鏡,搵返兩個錢自己使,係咪都有啲嘢做吓,一條『冷』,屋企又大。」

四哥仲話年紀老冇乜錢使,又好慳,佢話:「霆鋒咁多錢都係因為我冇乜使過,我唔識使錢,都唔想浪費個仔嘅錢。」問佢係咪因為覺得賺錢辛苦,都唔想個仔咁辛苦?佢就話:「唔理我以前賺錢唔辛苦呀!」至於問到四哥有冇見兩個孫仔?佢就話:「兩個星期見一次,好規律,依家係阿爺睇個孫,唔係個孫嚟探望我,佢哋仲細,唔知道乜嘢關係,睇到佢哋個心會甜啲。」

問到「新抱仔」王菲有冇探望?四哥話:「探都係探個仔啦,做乜嚟探我?」佢仲話會唔會再婚係霆鋒嘅私事,佢唔會多問,只係想個仔開心,問佢係咪怕畀霆鋒鬧?四哥話:「唔係,嗰個係我個仔,呢啲係佢嘅私事,我拍拖都冇話畀我老竇知啦。」

另外,家燕姐為鮑魚產品任代言人,為期兩年,之後佢仲會為品牌推出嘅月餅代言,佢笑話:「我做代言銷量會好高,老闆搵我真係聰明。」問到係咪收聰明價?家燕姐就話:「係精明價。」

提到同新抱相處成點?家燕姐就話好開心,仲話新抱叫佢做媽咪,自己感覺多咗個女,又話新抱係從事幼兒教育,遲啲都會去家燕姐開嘅學校幫手,問到怕唔怕工作上會意見不合?家燕姐就話唔會,亦唔會鬧新抱,佢就:「唔需要,我仔女都冇鬧嘅,我同新抱已經相處咗年幾兩年,大家都好好,我係唔強硬、唔專制嘅。」家燕姐仲笑自己唔係野蠻奶奶,而係燦爛奶奶。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:林賓尼 四哥謝賢今晚喺尖沙嘴福臨門出席鮑魚宴。 四哥謝賢今晚喺尖沙嘴福臨門出席鮑魚宴。
四哥今晚直認同拍拖十幾年嘅女友CoCo分手(資料圖片)

四哥今晚直認同拍拖十幾年嘅女友CoCo分手(資料圖片)
四哥話:「冇拖拍先死,呢幾日同啲親戚朋友都有講,真係好悶。」

四哥話:「冇拖拍先死,呢幾日同啲親戚朋友都有講,真係好悶。」
啱啱娶新抱嘅家燕姐話好似多咗個女咁,好開心。

啱啱娶新抱嘅家燕姐話好似多咗個女咁,好開心。

鍾意就快D Share啦!