掃呢頁CODE去手機

2018年7月4日 星期三

謝賢:忘年戀玩完!謝賢自爆同32歲女友Coco甩拖 __,Coco,謝賢,

謝賢親口話分手!藝人謝賢出席晚宴」,透露以往經常吃兩、三頭鮑魚,亦有下廚給兒子霆鋒,笑指現時被對方偷取廚藝,問到近排是否少見兒子?他搞笑謂:「佢連記者 ...


謝賢親口話分手!


藝人謝賢出席晚宴」,透露以往經常吃兩、三頭鮑魚,亦有下廚給兒子霆鋒,笑指現時被對方偷取廚藝,問到近排是否少見兒子?他搞笑謂:「佢連記者都搶晒我!(指搶他風頭)!」問霆鋒有沒有再買樓給他?他說:「佢費事我走嚟走去,唔緊要,層樓遲早都係佢。(買多層畀你收租?)我都冇錢要使,年紀大好少用錢,好少浪費佢錢!(覺得佢做嘢辛苦,唔想使佢錢?)唔理佢辛苦我以前搵錢唔辛苦。」

非常痛錫兩個孫仔的他,表示現時每兩星期會見一次,足令他感心甜,問到「新袍仔」王菲可有探望他?他謂:「呢啲係個仔私事,我梗係想佢開心做人」一直有傳他和上海女友CoCo分手,談及現時生活,他直認已甩拖:「我就冇拖拍,一個人住一間屋,起身對住個海,乜都一個人好枯燥,有少少嘢做我開心啲,依家似坐監咁,好似《12道鋒味》叫我出吓鏡,收番兩個錢使吓!」

謝賢不諱言若有旅遊節目邀請他演出也不介意,問到若與曾被他掌摑的曾江合作又如何?他即語出驚人謂:「黐線,不知幾friend,嗰時做戲啫!真到不得了!(眼鏡飛晒出嚟喎!)佢專登做,老戲骨,用手指撳住副眼鏡,嗰時問晒我哋四個,叫胡楓做,佢講唔好咁樣,鬼聽佢咩,最後我去做,擺我上枱,我冇所謂,醒佢一巴幾過癮,點知後來個個指住我鬧,幾陰公。」更指曾江被摑當日,佢有請對方食雪榚,畀佢凍番塊面。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!