網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月4日 星期三

木村拓哉女兒15歲光希 長腿出動睇Chanel騷 __,光希,木村拓哉,木村,

■木村細女Koki首度出席公開活動,現身巴黎睇Chanel高訂騷。
■木村細女Koki首度出席公開活動,現身巴黎睇Chanel高訂騷。日本男星木村拓哉和太太工藤靜香的15歲細女光希(Koki),宣佈當模特兒入行,這位最 ...


日本男星木村拓哉和太太工藤靜香的15歲細女光希(Koki),宣佈當模特兒入行,這位最強星二代甫入行即成矚目新星。昨日,Koki首次出席公開活動,於媽咪靜香陪同下現身巴黎舉行的Chanel高級訂做時裝騷。

Koki在日本雜誌的Ig story上分享了睇騷前的興奮心情,公開品牌送贈的鮮花、房間內的香水和化妝品等,之後她換上一條背心短裙,配以一對街頭味的短靴晒長腿,開心向鏡頭揮手出發睇騷。

撰文:程芬




鍾意就快D Share啦!