網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月4日 星期三

【揭當年夾定打曾江】被外界鬧自覺陰功 四哥爆:嗰時係做戲嘅! __,四哥,曾江,謝賢,

(右圖攝影:林賓尼)
四哥謝賢今晚喺尖沙嘴出席鮑魚宴,同前妻狄波拉、鬍鬚Kong同胡楓(修哥)同場,四哥精神奕奕、談笑風生,佢提到自己回復單身,好彩跟個仔霆鋒去拍《鋒味》搵 ...


四哥謝賢今晚喺尖沙嘴出席鮑魚宴,同前妻狄波拉、鬍鬚Kong同胡楓(修哥)同場,四哥精神奕奕、談笑風生,佢提到自己回復單身,好彩跟個仔霆鋒去拍《鋒味》搵番兩個錢自己使,問四哥會唔會有旅遊節目搵佢做?佢就話:「有人請我做乜都做!唔知係咪覺得我老,我好有魄力㗎!」

問到四哥o依家係咪嚴選對手、唔再《4個小生去旅行》時有積怨而動手嘅曾江合作?四哥即大爆內幕話:「痴線嘅!我哋o依家唔知幾friend,嗰時係做戲嘅!」

咪住!回一回帶先,事緣2015年四哥、修哥、曾江同Joe Junior一齊宣傳大台節目《4個小生去旅行》,喺記招上四哥疑與曾江有積怨,突然喺記招上出手摑曾江,修哥勸交時被打飛眼鏡,場面混亂(新聞連結: https://bit.ly/2IQgDZp )。o依家四哥咁講,咁即係……

記者笑問佢哋真好戲,四哥續說:「真到不得了!」修哥連眼鏡都飛埋出嚟喎?四哥話:「佢自己做㗎嘛,佢用手指撳住個眼鏡,佢好好戲,係老戲骨,好戲過我哋好多。嗰巴係四個人一齊度邊個做,係擺我上枱,我個人有乜所謂啫,咁一巴,我幾威呀,不知幾過癮!但係後尾就唔過癮呀,因為個個指住我鬧,幾陰功呀,做埋啲咁嘅衰嘢!」

問四哥有冇請曾江食飯賠罪?佢話:「打完之後即刻請佢食雪糕啦,等佢冷番。o依家先爆都未遲,真係㗎!做電影出盡辦法宣傳,幾衰呀!係我謝老四先咁蠢。佢哋本身係搵胡楓做嘅,但係佢講嘢啊啊啊…咁樣鬼聽佢呀!」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(右圖攝影:林賓尼) 想當年四哥(左二)喺記招上,同曾江(右)先喺口角互串。(資料圖片) 想當年四哥(左二)喺記招上,同曾江(右)先喺口角互串。(資料圖片)
之後四哥發難(資料圖片)

之後四哥發難(資料圖片)
仲出埋手(資料圖片)

仲出埋手(資料圖片)
修哥(右二)上前勸交,後來都遭殃,事件鬧得滿城風雨。(資料圖片)

修哥(右二)上前勸交,後來都遭殃,事件鬧得滿城風雨。(資料圖片)
四哥呻當年事件佢被指摘,仲話自己好陰功。

四哥呻當年事件佢被指摘,仲話自己好陰功。

鍾意就快D Share啦!