網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月4日 星期三

【爹哋出場】木村湊女放學 買定凍飲為囡囡降溫 __,木村,木村拓哉,

萬人迷木村日前湊女放學
木村拓哉同工藤靜香嘅15歲細女光希(Koki)強勢出道,近日佢由媽咪工藤靜香陪同到巴黎出席Chanel高級訂造時裝騷,見佢穿上一條銀色閃片背心短裙,再 ...


木村拓哉同工藤靜香嘅15歲細女光希(Koki)強勢出道,近日佢由媽咪工藤靜香陪同到巴黎出席Chanel高級訂造時裝騷,見佢穿上一條銀色閃片背心短裙,再襯短boots及拎住Boy Chanel手袋,既青春又迷人,果然遺傳父母嘅良好基因。

Koki出道轟動亞洲,有消息指中國及韓國都有公司想斟洽Koki代言,不過木村同靜香目前對囡囡入行多次拗撬,又指夫妻因意見分歧而再陷入冷戰。雖然Koki貌似黐媽咪多啲,不過佢同爹哋感情都相當唔錯,好似今期日本雜誌《週刊女性》就拍得木村湊女放學嘅溫馨場面,據知Koki出發巴黎前,星味十足嘅Koki從就讀嘅國際學校步出,由於天氣成30度以上,Koki一上車即刻飲木村賣定嘅凍飲降溫。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

萬人迷木村日前湊女放學 《週刊女性》就拍得木村湊女放學嘅溫馨場面 《週刊女性》就拍得木村湊女放學嘅溫馨場面
讀國際學校嘅Koki星味十足

讀國際學校嘅Koki星味十足



父女情深

父女情深



一上車即啜爹哋買定嘅凍飲

一上車即啜爹哋買定嘅凍飲
Koki同家姐心美係木村夫婦嘅掌上明珠

Koki同家姐心美係木村夫婦嘅掌上明珠
Koki細細個已好可愛

Koki細細個已好可愛
10歲嘅Koki已經係個靚女

10歲嘅Koki已經係個靚女

鍾意就快D Share啦!